کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات کیان سیستم به دقت ملاحظه فرمایبد.
ورود کاربران به وبسایت کیان سیستم هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری کیان سیستم و سایر خدمات ارائه شده توسط کیان سیستم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات کیان سیستم است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کیان سیستم از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای کیان سیستم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین و مقررات مندرج، رویهها و سرویسهای کیان سیستم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات کیان سیستم اقدام نماید.* فروشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال نصب و یا آموزش آنلاین نصب به مشتری ندارد بعد از خرید کالا میتوانید از بخش اموزش های مربوطه اقدام کنید و یا از نصاب کمک بگیرید برای نصب ، پس بعد از خرید درخواست اموزش و یا راهنمایی نصب تقاضا نفرمایید*
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات کیان سیستم استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به کیان سیستم ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که کیان سیستم به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد کیان سیستم برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه کیان سیستم را در پروفایل خود لغو کنند.
ثبت و پردازش سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.سفارشات که با درگاه سامان کیش انجام شود شامل ۱درصد کامزد بانک است، که قوانین بانک سامان است که کامزد رو از مشتری کسر میکند
کیان سیستم به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت کیان سیستم به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. کیان سیستم همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کیان سیستم به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کیان سیستم محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.قوانین و مقررات
کیان سیستم مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کیان سیستم محفوظ است.بدلیل فروش عمده تجهیزات احتمال اتمام کالا و تاخیر در ناموجود کردن کالا در فروشگاه اینترنتی وجود دارد بدیهی است برای آن دسته از مشتریانی که در خرید خود حساس هستند با کیان سیستم هماهنگ کنند در صورتی که کالا موجود نباشد مبلغ پرداختی به مشتری عودت داده میشود*
گارانتی و خدمات محصول
محصولاتی که سلامت فیزیکی کالا و محصول میباشید طبق شرایط اعلام شده ۷ روز ضمانت محصول دارد یعنی در صورت خرابی محصول میتوانید کالا رو مرجوع کنید، و محصولاتی که در صفحه محصول مدت زمان گارانتی قید شده است مسولیت گارانتی و ضمانت بعد از ۷ روز برعهده شرکت گارانتی کننده میباشد و این شرکت مسولیتی در قبال شرکت خدمات گارانتی کننده محصول ندارد،و همچنین پشتیبانی محصول ۷ روز می باشد ولی شامل آموزش انلاین نیست. به دلیل حساسیت کالا های الکترونیکی در صورتی که به تست کیان سیستم به هر دلیلی اعتماد نداشتید بعد از رسید کالا به دست کاربر حتما ویدیو چک بگیرید و تست نمیاید، و مرجوعی برای کالا های که سلامت فیزیکی دارند وسالم ارسال شده است امکان پذیر نمیباشد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
کیان سیستم همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کیان سیستم تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش کیان سیستم اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اچ دی تک ارسال شود.
قوانین و مقررات
تمام تلاش خود را میکند که کالای مورد نظر شما صحیح و سالم به دست تان برسد. اگر به هر دلیل محصولی که به دست تان رسیده، مغایر با توضیحات سایت است یا احیاناً در طی مسیر صدمه ی فیزیکی دیده، کیان سیستم موظف به جبران خسارت است. لطفاً مراتب را از طریق «ثبت شکایت» به اطلاع برسانید